Why meidän Service is Friendly & Hassle-Free (ja What meidän Northern Roots Have to Do kanssa It)

Why Our Service is Friendly & Hassle-Free (And What Our Northern Roots Have to Do With It) Why Our Service is Friendly & Hassle-Free (And What Our Northern Roots Have to Do With It)


Why meidän Service is Friendly & Hassle-Free (ja What meidän Northern Roots Have to Do kanssa It)

GLASilla yksi meidän ydinarvoista on Välittäminen. Monille brändeille se on vain sana. Meille se on periaate, joka juontaa juurensa meidän pohjoisen ruotsalaisen perinnön juureen: käytännöllinen ja järkevä lähestymistapa oikein tekemiseen.

Elämä on jo täynnä pieniä esteitä ja hallinnollisia tehtäviä. Uskomme, että meidän rooli on vähentää tätä kitkaa, ei lisätä sitä. Siksi meidän asiakaspalvelun on suunniteltu olevan vaivatonta ja ystävällistä.

Konkreettinen esimerkki: kun asiakas ottaa meihin yhteyttä Tietoa palautuksen tai vaurioituneen kehyksen kanssa, meidän prioriteettimme on tehdä prosessista yksinkertainen ja inhimillinen. Sen sijaan, että lähettäisimme sinut läpi automatisoitujen valikoiden ja lomakkeiden sokkelon, hoidamme sen henkilökohtaisena keskusteluna. Meidän palautusprosessin on tarkoitus olla selkeä ja kunnioittaa aikaasi, varmistaen, että ratkaisu löytyy nopeasti ja kitkattomasti. Miksi? Koska uskomme, että asioiden tekeminen helpoksi on arvokkain palvelu, jota voimme tarjota.

Tämä lähestymistapa perustuu yksinkertaiseen uskomukseen, joka on opittu meidän pohjoisista juurista: ole aito, välitä ihmisistä ja älä tee asioista monimutkaisempia kuin niiden tarvitsee olla.