Tänä itsepohdiskelun kautena kutsumme sinut katsomaan sisäänpäin ja ulospäin silmälasiemme kautta, jotka on suunniteltu olemaan yhtä ainutlaatuisia ja monitahoisia kuin yksilöt, jotka niitä käyttävät.
Uusi kampanjamme Reflection kannustaa sinua purkamaan paineita, tuomaan rauhaa itsellesi ja tuossa rauhallisessa tilassa saatat yllättyä siitä, mitä sisimmästäsi löytyykään. Luova johtajamme Sarah Bergman vangitsee kampanjan hengen täydellisesti: "Meille silmälasit ovat paljon muutakin kuin pelkkä välttämättömyys; ne ovat täydellinen väline heijastamaan mielialaa ja persoonallisuuttasi."
Kun siirrymme uuteen vuoteen, haluamme, että pohdit omaa polkuasi, arvostat ainutlaatuisuuttasi ja ilmaiset aitoa itseäsi. Ota tämä aika vastaan, jotta voit luoda yhteyden sisäiseen ääneesi ja tuoda se esille tyylillä ja itsevarmuudella.
Tänä itsepohdiskelun kautena kutsumme sinut katsomaan sisäänpäin ja ulospäin silmälasiemme kautta, jotka on suunniteltu olemaan yhtä ainutlaatuisia ja monitahoisia kuin yksilöt, jotka niitä käyttävät.
Uusi kampanjamme Reflection kannustaa sinua purkamaan paineita, tuomaan rauhaa itsellesi ja tuossa rauhallisessa tilassa saatat yllättyä siitä, mitä sisimmästäsi löytyykään.
Kun siirrymme uuteen vuoteen, haluamme, että pohdit omaa polkuasi, arvostat ainutlaatuisuuttasi ja ilmaiset aitoa itseäsi. Ota tämä aika vastaan, jotta voit luoda yhteyden sisäiseen ääneesi ja tuoda se esille tyylillä ja itsevarmuudella.
"Meille silmälasit ovat paljon muutakin kuin pelkkä välttämättömyys; ne ovat täydellinen väline heijastamaan mielialaa ja persoonallisuuttasi."
––– Sarah Bergman, Creative Director ja GLAS
Rekisteröidy saadaksesi yksinoikeudella tarjouksia, ennakkotietoa uusista tuotteista ja inspiroivaa sisältöä antamalla sähköpostiosoitteesi alla, ja nauti 10% alennuksesta ensimmäisestä tilauksestasi.
Rekisteröidy saadaksesi yksinoikeudella tarjouksia, ennakkotietoa uusista tuotteista ja inspiroivaa sisältöä antamalla sähköpostiosoitteesi alla, ja nauti 10% alennuksesta ensimmäisestä tilauksestasi.